כתבות

ועדת שרים בראשות שרת הפנים שקד, אישרה הקמה של 17 מתחמים חדשים ברחבי הארץ • אחד המתחמים שאושרו – מעל 16 אלף יחידות דיור בדרום גלילות • ובזמן שבממשלה מברכים, ראשי הערים זועמים: "פגיעה קשה ויסודית בנו כשלטון מקומי"
שטח הקרקע הכולל הוא כ-17.8 דונם, עלותה נאמדת בכ-890 מיליון שקל, ועליה יוקם פרויקט שיכלול 450 יח"ד וכ-7,100 מ"ר מסחר • נועם גרייף, מנכ"ל חברת עמרם אברהם: "אנו ממשיכים לפעול בכדי למצב את החברה כשחקנית מובילה בשוק הנדל"ן"
לגלובס נודע כי קרן JTLV3 בראשות עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן רכשה באחרונה את שטחי המסחר והחניון הצמוד למבנה מלון מנדרין בתל אביב בכ-190 מיליון שקל בתוספת מע"מ • על השטח יש זכויות להקמת כ-10 אלף מ"ר מלונאות
הקרקע, שנרכשה מבעלים פרטיים וגודלה 16.5 דונם, היא חלק ממתחם כולל של כ־250 דונם בייעוד חקלאי, שנמצא בשלבים מתקדמים של שינוי ייעוד לטובת תעשייה ולוגיסטיקה
הותמ"ל, שהוקמה על ידי הממשלה כדי לקדם במהירות מתחמים מועדפים לדיור, הציגה לאחרונה תוכנית ענק ל-10,000 דירות בשטח שבין הרצליה לכפר שמריהו. "מדובר בהזדמנות אחרונה להיכנס בזמן לאחד המתחמים היוקרתיים בישראל"
שכונה חדשה יוצאת לדרך באליכין: 2,500 דירות בסביבה כפרית ירוקה בצפון השרון • מחיר הקרקע יותר ממיליון שקל ליחידת דיור, וזוהי רק ההתחלה

במתחם יפיפה במושב הכפרי והמבוקש בית חנן, הממוקם במועצה האזורית גן רווה ובסמוך לחוף פלמחים, מוצעות כעת מספר קרקעות לרכישה עבור משקיעים. יחידות קרקע של רבע דונם מוצעות כעת במחיר השקה שצפוי לעלות בקרוב

שלב 4 יוצא לדרך: שטחים של דונם שלם יוצעו למשקיעים בצמוד ליישוב היוקרתי גבעת עדה, הממוקמת בסמוך לבנימינה. בתוך שנה נמכרו כל הקרקעות בשלבים 1-3 של הפרויקט וכעת נפתח לשיווק שלב מספר 4 בפרויקט. כיצד תוכלו לרכוש דונם קרקע במחיר שפוי בזמן שהמחירים בגבעת עדה ממשיכים לטפס בקצב מסחרר?
26 חברות זכו במשותף במכרז של משרדי האנרגיה והחקלאות לפיילוטים בתחום הדו-שימוש של הקרקעות לפרויקטים אגרו וולטאיים – ייצור של חשמל מפאנלים סולאריים, לצד גידולים חקלאיים • בין החברות: שיכון ובינוי אנרגיה, אנלייט, סולגרין, ביג מרכזי קניות, טראלייט, פריים אנרג'י, אפקון, דוראל ועוד
עזריאלי, מליסרון ואפילו רני צים, מתחילות להיכנס למגזר הנדל"ן החדש, שעד כה פעלו בו בישראל בעיקר חברות טכנולוגיה פרטיות ■ התחרות בתחום גוברת, אך התחזיות לעלייה בביקוש למחשוב ענן מגבירות את ההערכות כי יש מקום ליותר מכמה שחקנים גדולים
בכללי המשחק החדשים שמכתיב עידן הקורונה זוכה ענף ההשקעה בקרקעות לעדנה, כשתשומת לב נרחבת מושך מתחם שביל התפוזים שבשרון: "יש כאן הזדמנויות נדלניות שאין באפיקי השקעה אחרים, ויותר ויותר אנשים מתחילים להפנים את זה"

העלאת מס רכישה למשקיעים, חיסול השכרת דירות Airbnb, האצת תכנון, פיצול בתים צמודי קרקע, איסור שימוש חורג על דירות מגורים וקיצור הליכי רישוי • אלו הסעיפים המרכזיים שהציגו השרים ליברמן, שקד ואלקין במטרה לבלום את העלייה במחירי הדיור • גלובס מנתח את התוכנית, עד כמה היא ישימה ומהן נקודות התורפה

בניגוד למצב כיום, התקנות החדשות מאפשרות לקיים קודם את הליכי הרישוי בתוכניות, ורק לאחר מכן לקבל את אישור רמ"י 

ממשלת בנט-לפיד מקבלת שוק דיור עם מחירים שמזנקים ובעיות רבות. לפי קווי היסוד וההסכמים הקואליציוניים, השאיפות לטיפול במצב צנועות יחסית.

אותה תוכנית מדוברת, פת/57/1268, מטרתה הייתה שינוי ייעוד הקרקע מקרקע חקלאית למגורים. מדובר בשטח שנמצא לא רחוק מאזור התעשייה סגולה, בצפון-מזרח העיר. בתוכנית הזו, על אף העובדה שלא נקבעו, כאמור, הוראות וזכויות בנייה מפורטות, צוין כי על הקרקע יוקמו 144 יחידות דיור, כך שהתוכנית החדשה, המופקדת, מגדילה את הזכויות ומאפשרת הקמה של עוד 40 יח
חברת הנדל"ן מנרב, שבבעלות אברהם קוזניצקי ומנוהלת על ידי בנו דרור, חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת פרויקט בשטח של כ-18 דונם במתחם שביל התפוזים שבמזרח הוד השרון.
המחיר הממוצע לדירה בפרויקט צפוי לעמוד על 2.6 מיליון שקל ■ בהתאם לדרישות התב"ע הפרויקט יכיל גם דירות קטנות

מדובר בשטח בן 75 דונם באזור כפר הדר; קרסו נדל"ן ופריזט חסון הן החברות שיבצעו את הפרויקט

המחיר הממוצע לדירה בפרויקט צפוי לעמוד על 2.6 מיליון שקל ■ בהתאם לדרישות התב"ע הפרויקט יכיל גם דירות קטנות
בכללי המשחק החדשים שמכתיב עידן הקורונה זוכה ענף ההשקעה בקרקעות לעדנה, כשתשומת לב נרחבת מושך מתחם שביל התפוזים שבשרון: "יש כאן הזדמנויות נדלניות שאין באפיקי השקעה אחרים, ויותר ויותר אנשים מתחילים להפנים את זה"

ראש העין עוברת תנופת בנייה חסרת תקדים בשנים האחרונות. ב2014 נחתם הסכם בו סוכם על בנייה של 16,000 יחידות דיור.

מחירי הדירות ביפו עלו לשיא של 40-50 אלף שקל למ"ר ובמקומות אטרקטיביים ליותר מכך; ועדיין – במרכז ובדרום יפו עליית המחירים צפויה להימשך – ניתוח

בישיבת הממשלה התייחס רה"מ נתניהו לתוכנית שנועדה לתמוך בעיר התיירותית בעקבות משבר הקורונה, והביע תקווה כי בעזרתה "נצעיד את טבריה קדימה"

הוועדה המחוזית מרכז החליטה לאמץ מסמך מדיניות עדכני למרכז עירוני חדש ברמלה, הכולל 1,250 יחידות דיור, שטחי משרדים, תעסוקה ומסחר בהיקף של 125,000 מ"ר והוראות שימור של המבנים היסטוריים בעיר

הרובע, שתוכניתו הושקה באירוע מיוחד, יכלול 3 תחומים עיקריים: טכנולוגיית מדבר, בריאות דיגיטלית ואבטחת סייבר • "מהלך משלים ומכפיל כוח של מעבר צה"ל לנגב"

תוכנית רובע החדשנות בבאר שבע, רובע שאמור לארח ולמשוך אליו חברות הייטק וטכנולוגיות חדשניות, הושקה היום (ד') באופן רשמי בטקס מיוחד. מדובר ברובע אשר מתפתח כבר בימים אלו, בסמוך לאוניברסיטת בן גוריון שבצפון העיר, ויתפרש על פני 2,620 דונם.

סמך מדיניות עדכני ישלש את כמות הדירות במתחם המתוכנן, נוסף על משרדים, מסחר ותעסוקה בשטח של עד 125 אלף מ"ר; גובה הבנייה ינוע בין 6 עד 15 קומות, בצפיפות לאורך הרחובות הראשיים.

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז החליטה לאמץ מסמך מדיניות עדכני למרכז עירוני חדש שמקדמת עיריית רמלה במשולש הרחובות הרצל, ויצמן ודני מס, המאפשר הגדלה של כמות היחידות במתחם לכ-1,250 דירות, כמעט פי 3 ממה שמתירה התכנית המקורית משנת 1994. עוד יוגדלו שטחי המשרדים, המסחר והתעסוקה עד ל-125 אלף מ"ר. 

איזו השקעה תביא תשואה גבוהה יותר, מה יותר קל לקנות ומה דורשת כל אפשרות מהמשקיע במהלך הזמן? להשקעות במשרד או בנדל"ן למגורים יתרונות וחסרונות שונים.

בשנים האחרונות הפך תחום הנדל"ן ליותר מסתם שוק לקניית בתים למגורים. העלייה ברמת ההכנסה הפנויה לצד הריביות הנמוכות במשק, הפכו את ההשקעה בנדל"ן לאפיק מרכזי עבור ישראלים, שלעיתים מרגישים שהם יכולים לבטוח יותר "בבלטות" מאשר בבורסה.

​עיריית ראש העין מבינה כי לצד הגידול הצפוי באוכלוסייתה והעלויות הכרוכות בו, יש צורך בהקמת מרכזי תעשייה ומסחר מניבי ארנונה, שיספקו גם פרנסה לתושבים החדשים. הביקוש למשרדים בפארק העסקים החדש TOP center מאשש את כל ההערכות המוקדמות

רף כניסה אטרקטיבי על שטח קרקע מבין האחרונים שעוד נותרו בבעלות פרטית לטובת בניה של שטחי מסחר ובילוי, בעיר הנמצאת בצמיחה מטורפת, וכל זה, לפני שינוי ייעוד הקרקע. 7 סיבות שבזכותן פרויקט טופ סנטר של MSN ייזום ושיווק נדל״ן הוא הזדמנות השקעה מטורפת.

בעיריית באר שבע הבינו שלצד הקמת שכונות חדשות יש צורך בהקמת מוקדי תעסוקה, והמשקיעים כבר תרים אחר הזדמנויות. האם הנדל"ן המסחרי בבירה הדרומית יצליח להדביק את תנופת ההשקעות בשוק הנדל"ן למגורים?

ההצלחה המטאורית של באר שבע בשנים האחרונות הובילה את משקיעי הנדל"ן בעיר לרווחים עצומים, עם עליות ערך של עשרות אחוזים בכל שנה מ-2008. עכשיו הגיע תור המשקיעים במשרדים, שצפויים לרכוב על גל ההצלחה וההגירה החדשה לעיר

ראש העין, העיר המתפתחת ממשיכה את תנופת הבנייה המסחרית ומקווה למשוך אליה חברות, עובדים ומבלים מפתח תקוה – ואף מתל אביב. ​

ראש העין וחריש עומדות בראש מדד הערים שאליהם היגרו הכי הרבה תושבים. מהנתונים עולה כי לראש העין היגרו במהלך 2017 כ-4,119 תושבים חדשים, ואילו לעיר הצעירה חריש היגרו כ-2,100 תושבים חדשים.

ראש העין נמצאת בצמיחה וצפוייה להכפיל את מספר התושבים כבר בשנים הקרובות. יזמי הפרויקט "TOP CENTER" – מתחם המסחר, התעשייה והפנאי לוקחים על עצמם להיענות לצרכים של העיר בצמיחה ומזמינים משקיעים בעלי הון עצמי ראשוני של 150,000 ₪ ומעלה לקחת חלק.

דירות 5 חדרים באזור היישוב קדימה עולות כיום 2.1 עד 2.3 מיליון שקל, אז כיצד תוכלו לחתוך את העלויות ביותר מחצי מיליון שקל ולהגיע לדירה חדשה ומרווחת ביישוב היוקרתי בעלות של כ- 1.6 מיליון שקל בלבד?

העיר המתפתחת ממשיכה את תנופת הבנייה המסחרית ומקווה למשוך אליה חברות, עובדים ומבלים מפתח תקוה – ואף מתל אביב. ראש מינהלת הפרויקט בנצי ליברמן: "ברגע שנקבל אור ירוק מגורמי התכנון – ההקמה תהיה מהירה"

בזמן שנבנים בעיר עוד ועוד פרויקטי דיור חדשים, מצבו של הנדל"ן המסחרי בראש העין נמצא בשפל חסר תקדים. הסיטואציה הבעייתית הזו מייצרת הזדמנות למשקיעים להרוויח פי 3 או 4 על השקעה של פחות מ-260,000 ₪. כך תוכלו לנצל את המצב בעיר לטובתכם

חברת MSN נדל"ן, אחת החברות הראשונות לזהות את הביקוש למשרדים קטנים להשקעה, משיקה את פרויקט הדגל: מתחם משרדים יוקרתי ברחוב לישנסקי המבוקש במערב ראשון לציון.

זה הזמן להכיר אפשרות השקעה שהיא גם, גם וגם: גם בישראל. גם במחיר נמוך. וגולת הכותרת – לא צריך להמתין 5 שנים עד שתתחילו להרוויח.

זה הזמן להכיר אפשרות השקעה שהיא גם, גם וגם: גם בישראל. גם במחיר נמוך. וגולת הכותרת – רווח חודשי . נשמע מעניין? הנה 4 סיבות שהופכות את פרויקט 456 למשקיעים קטנים לשונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו.

אם כולם כבר יודעים שההשקעה המשתלמת ביותר בישראל היום היא השקעה בנדל"ן, איך אפשר להסביר את העובדה ששיעור המשקיעים הישראליים נמוך כל כך? 

הרוויה בשוק המשרדים בתל אביב לצד המחירים הנוחים בערי הלוויין ובפריפריה, וההיצע החסר בהן, מביאים יותר ויותר משקיעים לצאת מהעיר הגדולה
העירייה: "לאור הגידול באוכלוסיית העיר קיים צורך להרחבת שטחי תעסוקה ומשרדים". וגם: הפרויקט החדש של MSN נדל"ן במב"ת מערב והמחסור הבולט בחללי משרדים בראשל"צ

גיל מולכו, מנכ"ל MSN נדל"ן: "מיקום פארקי התעשייה של פתח תקוה הפך את העיר להמשך ישיר למתחמי התעסוקה בתל אביב, רמת גן ובני ברק סיטי"

נתח קבוצות הרכישה בנדל"ן המסחרי נאמד בכ־53%, פי 3 מנתח קבוצות הרכישה בנדל"ן למגורים. גיל מולכו: "בנדל"ן מסחרי קבוצות הרכישה מקצועיות, ועלויות הסטייה במחיר הסופי – מינוריות"

שוק הנדל"ן המסחרי פורח כתוצאה מהקפאון המתמשך בשוק הנדל"ן למגורים.

דמי שכירות המשרדים ברחבי הארץ לא עוצרים. מחקר שערכה חברת אינטר ישראל יועצי נדל"ן מראה אמנם כי רמת המחירים הממוצעת ברחבי הארץ נשמרת אך במקומות מסוימים נרשם זינוק חד במחיר.

מנכ"ל MSN נדל"ן גיל מולכו: "מחיר הנכסים ימשיך לטפס"

מנכ"ל MSN נדל"ן גיל מולכו: "פריים לוקיישן במחירי רצפה"

השקעה במשרד קטן מציעה ארבעה יתרונות בולטים: השקעה עם הון יחסית קטן, תמורה מיידית לרכישה, תשואה באחוזים נאים ומסירה של יחידת עבודה מוכנה למשתמש הקצה

פתח תקווה עברה מהפך בעשור האחרון שהתבטא בין השאר בבנייה מאסיבית של עשרות אלפי יחידות דיור חדשות.

חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן החלה לשווק 180 דירות בעיר רמלה במסגרת פרויקט רב היקף העונה לשם פרויקט קוואטרו. הדירות, אשר צפויות להיבנות ברחוב ויצמן בעיר,

בעוד המדינה נאבקת למצוא פתרון למחסור בהיצע הדיור לסטודנטים, מתארגנות ברקע קבוצות רכישה כדי לרכוש דירות במעונות להשקעה. אז למה המוסדיים עדיין חוששים?

גרין פארק – הפרויקט החדש של MSN ייזום ושיווק נדל"ן בחדרה מציע לרוכשים מגרשים בשטח 200 מ"ר, אשר כלולים בתב"ע (תכנית בניין עיר) חד 2020 שמוגדרת כקרקע בתהליכי הפשרה – אינה זמינה עדיין לבנייה.

מאה אלף תושבים צפויים להצטרף לראשון לציון בשנים הקרובות ולהפוך אותה לעיר השלישית בגודלה בישראל. ראש העירייה, דב צור, טוען שהגודל לא קובע אלא יכולת העירייה להביא עוד מקומות תעסוקה ולהתאים תשתיות. כמה תושבים חדשים צפויה לקלוט כל שכונה?

כל החיים אמרו לנו "לא ניתן להבטיח תשואה, לא ניתן להבטיח תשואה" אז אמרו… ההשקעה בדיור מוגן דווקא במדינה יציבה כמו אנגליה מבטיחה למשקיעים שכר דירה חודשי המעוגן בחוזה בעבור השקעה של 374,000 ש"ח בדיוק.