השקעות נדלן בראש העין

האם השקעות נדלן בראש העין הן כדאיות?

השקעות נדלן בראש העין, אולי בניגוד לדעה הרווחת בקרב מרבית האוכלוסייה בישראל, אינן תחום השמור בלעדית למומחי נדל"ן בעלי היכרות מעמיקה עם השוק המקומי או אנשים המגוררים בהכרח באזור. במפתיע או שלא, אזור ראש העין הוא אזור נגיש נוח וזול יחסית להשקעה. השקעות נדלן בראש העין אינן מצריכות סכומי כסף גדולים או מומחיות פיננסית. המציאות של תחום השקעות הנדלן בראש העין והסביבה היא שונה משמעותית ממה שתיתכן ותהיה התפיסה הציבורית, לפיה כל מי שלא השקיע לפני עשור הגיע מאוחר מדי למסיבה. למעשה, ניתן בקלות למצוא דירות להשקעה בראש העין והאזור בפחות ממיליון שקלים, ומדובר בבניינים חדישים עם רמת בנייה גבוהה ותשואה עתידית גבוהה בהתאם. אחד מההיבטים של המרקם החברתי באזור ראש העין הוא שמדובר באוכלוסיה של משפחות צעירות ומבוגרות ומרובות ילדים, ולפיכך ניתן למצוא גם השקעות נדלן בראש העין עם ביקוש גבוה עבור הילדים הבוגרים המעדיפים להישאר בקרבת ההורים, ועבור משפחות צעירות הרוצות להתגורר באיזור עם עלות מחיה נמוכה ואיכות חיים גבוהה.

בידיים הנכונות, השקעות נדלן בראש העין יכולות לשמש צעד גדול לטובת שיפור וייצוב העתיד הכלכלי שלכם ושל ילדיכם או הוריכם, אך כמובן שיש להן, כמו השקעות מכל סוג אחר או בכל אזור אחר במדינה, יתרונות ואף וחסרונות. מסיבות אלו כדאי להיעזר במשרד מומלץ כמו MSN נדל"ן לייעוץ בבחירה ובביצוע של השקעות נדלן בראש העין.

בשונה מסוגי השקעות אחרים כמו ניירות ערך, מט"ח אופציות או מניות, להשקעות נדלן בראש העין יש ערך מוסף היות ומדובר בנכס מוחשי שלא יכול להיעלם או להימחק בלחיצת כפתור. תחום השקעות הנדלן בראש העין והסביבה נוטה להיות בטוח יותר בהשוואה לשאר אפיקי ההשקעה הרווחיים, והשקעות נדלן בראש העין הן הבחירה האידיאלית- מבחינת מיקום ומבחינת תשואה- כהשקעה שיכולה גם לסייע לבסס כלכלית את עתיד המשפחה. לא סתם האזור הולך ומתמלא מדי שנה במשפחות צעירות, נכס בראש העין אשר שימש כהכנסה פאסיבית לטובת המבוגרים יוכל להמשיך ולהרוויח עבור הילדים, שיוכלו בנוסף לרשת את הנכס למטרת מגורים.

אהבתם את המאמר? מעוניינים בפרטים נוספים?

נשמח לענות! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.