השקעות נדל"ן באנגליה

האם השקעות נדלן הן כדאיות?

השקעות נדלן באנגליה, אולי בניגוד לדעה הרווחת בקרב רוב האנשים, אינן תחום השמור בלעדית למומחים בעלי אזרחות אנגלית והיכרות מעמיקה עם השוק האירופי. כמאמר השיר- לונדון לא מחכה, אך צפון אנגליה במפתיע הוא אזור נגיש נוח וזול יחסית להשקעה. השקעות נדלן באנגליה אינן מצריכות סכומים אסטרונומיים או להיוולד באיזור הארמון. המציאות בתחום השקעות הנדלן באנגליה היא שונה משמעותית מהתפיסה הציבורית הרווחת ולמעשה ניתן למצוא דירות להשקעה במנצ'סטר והאזור בפחות משמונה מאות אלף שקלים, ובאיזור ליברפול בפחות מחצי מסכום זה כאשר מדובר על מגורי צעירים וסטודנטים. אספקט נוסף של התרבות האנגלית הוא שמדובר באוכלוסיה אמידה במזדקנת במהירות ואשר מורגלת לרמת חיים גבוהה, ולפיכך ניתן למצוא גם השקעות נדלן באנגליה למטרה של בניית דיור מוגן. היתרון בהשקעות נדלן מסוג זה הוא שמדובר בנתח משוק הנדלן באנגליה אשר יש לו ביקוש גבוה במיוחד, תשואה גבוהה בהתחשב ברמה הגבוהה של סגנון המגורים והבטחת הכנסה משכר דירה היות ומדובר במסגרת מוסדרת ולא שוכרים עצמאיים.

הירידה במטבע הליש"ט בעקבות התמורות הפוליטיות באנגליה ואירופה בשנים האחרונות הובילו לשקל יותר חזק המאפשר רכישה של נכסים יקרים יחסית בסכומים נמוכים. העובדה שאנגליה היא מדינה מתקדמת עם מערכת משפט מסודרת המקלה על רישום נכסים ומעניקה הטבות מס למשקיעים משחקת לטובת המעוניינים בהשקעות נדלן באנגליה. המתעניינים בהשקעות נדלן באנגליה ישמחו גם לגלות כי באזורים מסוימים בצפון המדינה התשואה על השקעות נדלן היא כפולה מאשר בישראל, בנוסף לכך שהנכסים מניבים אחוזים קבועים של רווח מידי שנה.

בידיים הנכונות, השקעות נדלן באנגליה יכולות לשמש צעד גדול לטובת שיפור וייצוב העתיד הכלכלי שלכם ושל כל המשפחה, אך כמובן שיש להן, כמו השקעות בכל מיקום גיאוגרפי אחר ובאפיקים אחרים, יתרונות וגם וחסרונות. מסיבה זו חשוב להיעזר במשרד מנוסה כמו MSN נדל"ן לייעוץ בבחירה ובביצוע של השקעות נדלן באנגליה.

אהבתם את המאמר? מעוניינים בפרטים נוספים?

נשמח לענות! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.